Les puntaires del Casal del pensionista celebra el dinar de Germanor

El passat dia 18 de març el grup de puntaires del nostre poble, va celebrar un dinar de germanor a un conegut restaurant de les afores de Castellbell i el Vilar, amb motiu de començar a preparar les exhibicions de aquest any, dels delicats i magnífics treballs que amb molta paciència han fet aquest grup de senyores.

El dinar va ser molt animat, contant amb la presencia del Sr. Parera (President del Casal) en la que cadascú aportava les seves idees.

Foto i text Casal del Pensionista de Castellbell i el Vilar

No votes yet.
Please wait...

One Reply to “Les puntaires del Casal del pensionista celebra el dinar de Germanor”

  1. Pues me parece lamentable que se quite la opción de los comentarios; más que nada porque nadie hace campaña electoral en ellos (no veo que nadie pida el voto) yo soi un ciudadano de a pié y tengo derecho a mostrar mi opinión sobre lo que veo… y lo que veo es que todos son iguales, fuimos de guatemala a guatepeor…
    No me alegro por supuesto de lo del incendio, pero eso no quita que sea culpa de las prisas por inaugurar…
    El hecho de que se prohiba opinar de una noticia y que curiosamente por que hay criticas a un gobierno que lo está haciendo mal no, peor… (y cobrando el doble, estafadores) hace que precisamente se esté politizando este medio. La libertad de opinión se debe respetar, y ya te digo que yo que he comentado la noticia no me adscribo a ningún partido político (pero tengo ojos en la cara, y critico lo que e parece criticable)… En fin, amigo, has perdido un lector.

    No votes yet.
    Please wait...

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada