04/12/2023

Castellbell i el Vilar tindrà aviat una emissora de ràdio municipal de caràcter privat gestionat per l´Associació Audiovisual de Mitjans Digitals de Castellbell i el Vilar .

Aquesta entitat també gestiona ” Castellvilarenc ” el Diari digital ” amb l’objectiu que els dos mitjans gratuïts serveixin per promocionar el municipi a través de les noves tecnologies .

Totes aquells persones que hi vulguin formar part en aquest nou projecte es poden posar en contacte amb Pere Sánchez i amb la Mireia Tudela , que es posaran en contacte amb els interessats de la manera més rapida possible .

Aviat us informarem amb més detalls , tot sobre aquesta ràdio del poble .

Correu de Contacte : castellvilarenc@live.com

Feu clic per puntuar aquesta publicació
[Total:% total_count% mitjà:% mitjana%]

Share and Enjoy !

Shares

2 thoughts on “Castellbell i el Vilar disposarà aviat d´una Emissora Municipal Privada

  1. És gairebé impossible poder creure aquesta informació, a hores d’ara tenen un mitjà d’informació públic en el qual les opinions estan retallades o totalment anul·lades.
    Ara volen posar una ràdio municipial de caràcter privat, la ràdio ha de ser pública i oberta a tothom, per a això ja tenim la Cope,una ràdio manipulada per uns quants.
    Salutacions

  2. Si es una emissora privada, no es pot dir municipal. En tot cas s’haurà de dir LOCAL.
    Sort i endavant amb aquest nou projecte de radio local per internet !!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

A %d bloguers els agrada això: