26/02/2021

El Centre d´Amistat de Castellbell i el Vilar celebra el tradicional sopar de final de temporada

El Centre d´Amistat ha celebrat aquest dissabte a la nit , el seu tradicional sopar de fií de temporada amb la assistència de prop de 150 associades .L´acte que ha comptat amb la presencia de l´Alcaldessa de Castellbell Montserrat Badia i de la Regidora d´Acció social i sanitat Ana Guerrero ha estat molt amenitzat .

Un grup de dones del centre han rebut uns rams de flors i seguidament hi ha actuat el mag lini que ha fet diversos jocs de màgia que les assistents s´ho han passat d´allò més bé .

Feu clic per puntuar aquesta publicació
[Total:% total_count% mitjà:% mitjana%]

Share and Enjoy !

0Shares
0 0

8 thoughts on “El Centre d´Amistat de Castellbell i el Vilar celebra el tradicional sopar de final de temporada

  1. Hola Pera, m’he assabentat que volen fer un altre diari, ja que diuen que no publiques tots els sms que envia la gent. ¿Que saps alguna cosa?

  2. aquest es el darrer missatge que acepto sobre la vostra guerra linguistica, si la voleu tenir-la , feu-la servir als plens que és mes comode Ok

    L´administrador .

  3. Quina vergonya quedes retratada amb el teu vocabulari. Si mai veus una terra tant bonica com la lluna, no ho dubtis es Catalunya.

  4. Menuda payasa… hablamos y escribimos como nos sale de las narices!! vas a venir tu a decirme lo que tengo que hacer… si fuera ella te mandaría a la mierda… si quieres respeto respeta a los demas. Hablo castellano pq estoy en España! en Catalunya tambien… pero en España tambien!! y si hablo en castellano lo decido yo! no tu! Quereis respeto y sois los primeros que quereis imponer el idioma… curta de gambals!

  5. Señora Mari Carmen si faltar el respeto es decir que se escriba en catalan cuando estamos en catalunya apaga y vamonos .A lo millor lo que es denigrant es que amb els medis que hi han avui en dia i estan a Catalunya no es sapiga la llengua de la nostra comunitat.

  6. Fue una fiesta muy buena aprovecho para felicitar a la organización del evento por lo bien que lo hicieron , cada año van mejorando y espero estar el del año que viene .

    No escribo catalan porque no se escribirlo y a mi no me obliigan a hacerlo a pesar de llevar años viviendo en Castellbell i el Vilar y es una falta de respeto de esa persona del post anterior hacia la Regidora ,

  7. Si us plau també en català.Gracies-

  8. Ayer fué la primera vez que compartí una cena con todas estas señoras, y quiero dar las gracias a esas mujeres responsables de que esta entidad pueda seguir funcionando, y ademas tan bien llevada y organizada y sin ningún ánimo de lucro.
    MUJERES que pusieron anoche lo mejor de sí para que todo saliera bien, que estuvieramos bien atendidas y que no faltara nada de nada y todo en su momento, lo pasé muy bien en compañía de todas estas mujeres con tantas experiencias vividas a lo largo de sus ampliadas vidas, y que hablar del espectáculo, estuvo muy divertido.

    Ana Guerrero.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

%d bloggers like this: