El Centre d’amistat de Castellbell i el Vilar , va celebrar aquest dissabte a la nit , el sopar de fi de curs amb prop de 130 persones , que per primer cop hi podien assistir els homes .
La vetllada que va ser molt engrescadora , on les associades comentaven el curs que ja s’ha acabat amb moltes activitats l’alcaldessa Montserrat Badia present en el acte va agrair al centre d’amistat l’esforç que fan per mantenir viva aquesta entitat .. Aquesta festa no podia acabar sense l’espectacle que ofereixen cada any un grup de dones del mateix centre ..
L’espectacle d’engany , estava centrat en una varietat de Cançons de algunes de les pel•lícules de tots els temps , Mary poppins , el libro de la selva , Titànic , Ghost , la sireneta , entre altres .
L’espectacle que va durar prop de les dues hores , va ser molt amé i divertit ja que ho van fer tant bé que el públic va acabar per aplaudir de manera calorosa a aquest grup de dones .