24/09/2021

Els amics del Burés serà la única entitat del poble de Castellbell i el Vilar que organitzarà la revetlla de Sant Joan

Imatge d´arxiu de la revetlla de l´any passat .

L´associació Amics del Burés serà la única entitat enguany d´organitzar la revetlla de Sant Joan que s´hi celebrarà el proper dijous 23 de Juny a l vespre a la Plaça Lluís Companys .

D´altra banda segons ha pogut saber Castellvilarenc de fonts solvents , el nou govern socialista municipal , no té previst organitzar la revetlla de Sant Joan , ja que s´hi han trobat amb que el Bipartit Independents-CiU , no van contractar cap orquestra ni conjunt amb mesos d´antelació i per tant demà dimarts que el nou govern de Montserrat Badia és posi a treballar no tindrà temps per fer-ho amb els pocs dies que queden per la festa .

Feu clic per puntuar aquesta publicació
[Total:% total_count% mitjà:% mitjana%]

Share and Enjoy !

Shares

5 thoughts on “Els amics del Burés serà la única entitat del poble de Castellbell i el Vilar que organitzarà la revetlla de Sant Joan

  1. jORDI, no pierdas el tiempo, más de lo mismo, o eres de los míos o eres enemigo.
    Hace 8 años había sueldos dudosos, pero todos han callado, han chupado del bote.

  2. Sr Pere Joan, sencillament, no tens ni puta idea, a tu el poble no t´interesa, nomes tens interes en descalificar els uns amb molt d´odi i alabar els altres per interes i per res mes. Ja canses tio..

  3. Apreciada Ariadna y Sr. del tiempo, es muy facil hablar sin saber, y eso dice mucho de vosotros… Yo también encuentro 45 orquestas en 2 días, pero el problema es otro… de donde se saca el dinero? se cambia una partida presupuestaria para eso? la hacemos pasar por pleno? Curioso… si tenemos en cuenta que para convocar un pleno hacen falta 15 días… bueno, sin duda los fantoches que han estado hasta ahora sí que lo harían… saltandose las normas y las reglas como siempre, ponidendo y sacando de un lado para otro… pero precisamente por eso el pueblo hemos hablado en una dirección… y creo q contundentemente… No creeis que tanto criticar, es mas lógico que los salientes lo tuvieran ya hecho y atado??? si no es así sois unos hipócritas… yo formo parte de una asociación, y se que 3 meses antes de la fiesta mayor está todo atado y cerrado… bailes, fiestas y demás… asi como el programa impreso… creeis que en 8 días es justo que pidais algo cuando los otros han tenido 1 año para hacerlo?? Lo dicho… vuestra postura dice mucho de vosotros…!

    Yo por mi parte, hoy soy más feliz que ayer, prefiero no bailar en San Juan pero también no tener que pagar 2 sueldos de alcalde a dos tipos que, sumados, no hacen ni la mitad de la Alcaldesa que ahora tenemos, al menos en preparación y honradez… vosotros podeis seguir echando bilis por la boca… llorad, y seguid llorando… así os fue y así os irá!

    Suerte Montse, estamos contigo!!!!!

  4. Ariadna, dale tiempo al tiempo, veremos que todo es una obra de teatro, demasiadas promesas para llegar al poder y después excusas amparandose en los demás. A partir de mañana y al debido tiempo tendrán 1.465 dias para cumplir lo prometido con un pueblo que les ha otorgado el voto de confianza.

  5. Amb una entitat al poble que faci una gran revetlla on tot el poble hi pugui assistir ja està bé.

    Però si iniciem candidatura posant excuses i culpant els altres de feina mal feta, que no els defenso pas, anem malament.

    Voleu que intenti trobar una orquestra per a les dates?

    Tot i que seria millor que almenys ho intentés el regidor que li pertoqui…. Donem un vot de confiança a la perseverança….

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

%d bloggers like this: