Els mes menuts de Castellbell i el Vilar , han gaudit aquest dimecres a la tarda d’un taller d’innocentada i un contaconte ” el conte de Nasal que ha anat a càrrec de la animadora Manresana i ex integrant del desaparegut Esbart Dansaire de l´Agrupació Teatral i Cultural .
Els menuts fent el taller de llufes
La festa ha començat a les quatre de la tarda a la Biblioteca Municipal Maria Mallà , allà l’animadora a fet que els menuts realitzessin les tradicionals llufes que han pintat bastant bé , seguidament hi ha hagut el conteconte sobre un conte de Nadal on la Maria Navarrete cantava diverses nadales en forma de conte i els menuts i no tant menuts s’ho han passat allò més be .
La Maria Navarrete explicat un conte de Nadal cantant una nadala
Aixo es un diari digital, no un taulell d’anuncis, les noticies es diuen quant passant, no abans de que passin. L’Ajuntament va passar per les busties un calendari d’activitats, no crec que el Castellvilarenc tingui la culpa que als ciutadans no els hagi arribat aquesta informació amb antelació.
A veure ,contestare al seu dupte. L’ equip de producció de Noticies ja divulga les activitats. Un altre cosa es que la persona que té un desconeixement dels
actes que es fan , o bé perquè no li interessa o per algun altre motiu.
El taller va estar molt bé, els nanos és van divertir, i tot que eren poquets, alguns pares és presentaven al final .
Em va senblar que no estaven prou informats, per aixo demanaria al Pere Sànchez, si pot ser possible que divulgui els actes smb antelació.
gràcies.