La Colla Gegantera de Castellbell i el Vilar ha actuat aquest diumenge a la tradicional Fira de Santa Llúcia de Aiguamúrcia ( Santes Creus ) en la que ha estat la XIII Trobada de colles de les comarques meridionals i d’arreu de Catalunya i que hi han participat unes 28 colles , la majoria tarragonines a més de la bagenca de Sant Fruitós de Bages .
A les 10 del matí al “Casalot ” Local social del municipi tarragoní, hi ha hagut un esmorzar , durant tot el matí els gegants han estat exposats al costat de l’entrada del claustre del monestir que s’ha omplert de gent a la una del migdia hora que s’ha iniciat la cercavila , que enguany ha estat una mica més llarga que altres anys motivat per aquest nombre de colles .
Després de la cercavila hi ha hagut la ballada de les colles i la ballada final , seguidament els components de la Colla gegantera han dinat a Alió on al final de la tarda han retornat cap a casa .
Com a nota destacada i anecdòtica de la jornada, al llistat dels noms dels pobles participants , al nostre apareixia com Castellnou i el Vilar