El barri es prepara per un cap de setmana ple d’activitats per a totes les edats, que inclouran cinema, música, balls i vermut popular.
La Vall de Montserrat es vesteix de gala per celebrar la seva Festa Major, que tindrà lloc els dies 29, 30 i 31 d’agost. El programa festiu, pensat per a tots els públics, promet tres jornades plenes d’entreteniment i germanor.
Divendres 29 d’agost: Cinema sota les estrelles
La inauguració de la festa serà el divendres 29 amb una sessió de cinema a la fresca. L’acte començarà a les 20:00 h amb el popular joc “Quinto d’Estiu”, on els participants podran guanyar diversos premis. Seguidament, a les 21:30 h, s’iniciarà el servei de bar amb un sopar a base de frankfurts, patates i entrepans. La nit culminarà amb la projecció de dues pel·lícules una per als menuts i un altre de caràcter familiar.
Dissabte 30 d’agost: Festa Major i revetlla
El dia gran començarà a les 20:30 h amb l’obertura d’actes i el pregó, que enguany anirà a càrrec de l’Associació Centre Amistat. A les 21:00 h, el ball de bastons amb els grups del Castellbell i el Vilar – Mostra Balls de Bastons animarà el barri abans de la gran revetlla.
La nit continuarà amb una revetlla popular a partir de les 21:30 h, amb el monòleg de l’artista local Toni Garcia. A partir de les 22:30 h, s’iniciarà la música amb el conjunt de revetlla “Sopar”, que oferirà una llesca de pa amb tomàquet amb botifarra o carn salada a la brasa i beguda. A la mitjanit, la festa agafarà un nou ritme amb la Discomòbil amb DJ Fiera, que allargarà la diversió fins ben entrada la matinada.
Diumenge 31 d’agost: Festa final i vermut popular
La jornada de cloenda començarà a les 11:30 h amb una masterclass de zumba a càrrec d’Isa Molina A les 12:00 h, la diversió continuarà amb jocs i tallers infantils, especialment dissenyats per als nens i nenes. Finalment, a les 13:30 h, la Festa Major es clourà amb un vermut popular a càrrec de l’associació, un moment perfecte per tancar el cap de setmana amb bon sabor de boca i bona companyia.
Les reserves per als sopars es poden fer a través del telèfon 622 122 935. L’esdeveniment està organitzat per l’associació “Viu la Vall” amb la col·laboració de l’Ajuntament de Castellbell i el Vilar i altres entitats del municipi.
