Ahir diumenge 12 de Juny va morir l’àvia de l’Oriol Junqueras a Castellbell i el Vilar (La Farinera).a l’edat de 93 anys, una persona activa i lluitadora En els darrers temps ja estava molt malalta, el cos s’ha anat apagant però encara fins als darrers dies tenia converses molt lúcides amb l’Artur, el pare de l’Oriol, que l’ha estat cuidant.
L’Oriol sempre s’ha sentit molt aprop d’ella, des de la infància, i sovint l’ha mencionada en els seus discursos o tot visitant el territori fent xerrades, recordant converses amb ella que l’havien fet reflexionar i créixer com a persona.
Ella sempre s’ha sentit castellvilarenca i va ser impulsora del moviment veïnal que va dur a terme les obres d’urbanització de La Farinera. Per aquest motiu des de l’Ajuntament se li va fer una placa d’agraïment.
Demà hi haurà un discret funeral al tanatori de Collserola a 2/4 de 3 de la tarda, i dijous a les 8 del vespre una missa a l’església de Sant Vicenç Màrtir a Sant Vicenç dels Horts.
La família ha agraït totes les mostres de suport rebudes i es senten acompanyats.
Correcció:
el funeral de demà al cementiri de Collserola és a 2/4 de 4.
Disculpeu, les molèsties.