L’Associació de Marxes a cavall de Catalunya, celebra enguany els seu 25è aniversari, i coincidint amb aquesta efemèride aquest cap de setmana s’ha celebrat la darrera etapa de la volta a Catalunya a cavall entre Matadepera- Rellinars i Montserrat.
A 2/4 de 12 del migdia més de una cinquantena de genets vinguts d’arreu del país han fet una parada tècnica al Barri del Burés a Castellbell i el Vilar on s´els hi ha donat aigua als cavalls i els genets han aprofitat per esmorzar, seguidament han reprès la marxa fins a santa Cecilia de Montserrat ( Marganell ) on tenen previst dinar , a la tarda aniran a Montserrat on posaran punt i final de l’etapa que es va iniciar ahir dissabte a la tarda des de Matadepera i van passar la nit a Rellinars.
La imatge més impactant pels veïns del barri del burés ha estat veure tots els cavalls creuant el pont vell un fet poc usual ja que molt poques vegades s’ha vist un fet com aquest .