Carregues dels Mossos a Manresa
Mira que ha passat a Manresa

Durant la manifestació de Manresa, un grup no mixt format per Lesbianes i transsexuals (uns 500 aproximadament), quan han arribat al voltant de la comissaria de la Policia Nacional, alguns manifestants hi han llençat ous amb pintura de color lila contra els Mossos, aquests hi han efectuat una petita càrrega policial, tot i això la manifestació ha continuat sense incidents.

Autor

About The Author

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.