L’alcalde de Castellbell i el Vilar, Adrià Vall, ha activat aquest migdia el Document Únic de Protecció Civil Municipal (DUPROCIM) en fase d’alerta davant la previsió de fortes pluges al municipi. La mesura s’ha pres com a precaució davant el risc d’inundacions i crescudes de rius i rieres.
L’Ajuntament demana a la ciutadania extremar la prudència, especialment a les zones inundables del municipi i als desplaçaments, ja sigui a peu o en vehicle. La part més intensa de l’episodi de precipitació està prevista al llarg de la propera matinada, per la qual cosa es recomana evitar desplaçaments innecessaris durant aquest període.
Recomanacions:
- Evitar aproximar-se a rius, rieres i zones inundables.
- Extremar la precaució en els desplaçaments, tant a peu com en vehicle.
- Evitar desplaçaments innecessaris durant la propera matinada.
- Seguir les actualitzacions i recomanacions de les autoritats.
L’Ajuntament de Castellbell i el Vilar mantindrà actualitzada la informació a través dels seus canals oficials i recomana a la ciutadania estar atenta a les noves informacions que es puguin generar.

