ple-infantil1
Alunnes de 4art de primaria del Ceip Jaume Balmes de Castellbell i el Vilar han visitat aquesr mati l’ajuntament de la vila. Els alumnes acompanyats de les seves professores,han estat rebuts pel regidor de ensenyament Salvador Fernandez, que els hi ha explicat  el funcionament de l’ajuntament.
Tot seguit i ha hagut el torm de preguntes  per part dels alumnes ,amb les seves respostes i que han permés als alumnes  coneixer una mica mes el funcionament del  consistori.

Autor

About The Author

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.