El proper diumenge, 26 de maig, Castellbell i el Vilar acollirà la XXVIII Trobada de Gegants, un esdeveniment que reunirà a les colles geganteres d’arreu del territori amb la participació 6 colles, per gaudir d’una jornada plena de cultura popular i tradició.
La trobada començarà a les 10:30 del matí amb la plantada dels gegants davant de l’Ajuntament. A continuació, a les 11:00 hores, s’iniciarà una alegre cercavila pels carrers del poble, encapçalat per la música de la xaranga Buidant la Bota. El recorregut passarà per diversos carrers cèntrics, com el carrer Joaquim Borràs, el carrer Sant Jeroni, el carrer 11 de Setembre, el carrer Sant Rafael, el carrer Doctor Escorsell, el carrer Bellavista, la plaça del Rei, el camí del Puig i finalment el carrer Joaquim Borràs fins a l’Ajuntament.
A les 12:00 del migdia, tindrà lloc el moment més esperat de la trobada: els balls finals a l’Ajuntament. Els espectadors podran gaudir de les coreografies dels gegants de Castellbell i el Vilar, acompanyats per la xaranga Buidant la Bota, així com dels gegants convidats: els Joves Geganters de Manresa, Gatzara (Manresa), L’Esquirol, Santa Maria d’Olo i El Pont de Vilomara.
La XXVIII Trobada de Gegants de Castellbell i el Vilar és una cita ineludible per a tots els amants de la cultura popular catalana. Un espectacle ple de color, música i tradició que omplirà els carrers del poble d’alegria i germanor.
Organitza: Colla Gegantera de Castellbell i el Vilar
Col·labora: Ajuntament de Castellbell i el Vilar
