
Aquest dissabte 5 de setembre, a la tarda vespre, es va celebrar al poliesportiu municipal de Castellbell i el Vilar, la tradicional festa de la vellesa que organitza anualment per aquestes dates l’Ajuntament de Castellbell i el Vilar.
La festa va consistir com cada any, en un sopar de germanor, on l’alcaldessa, Montserrat Badia, va presentar als assistents el regidor que s’encarregarà aquest mandat a gestionar l’àrea de gent gran: Ferràn Valdés .
Després de l’àpat, es va fer entrega d’uns obsequis als assistents al sopar i un ball va donar per finalitzada la jornada de dissabte.

Aquest diumenge al matí, s’ha fet la tradicional trobada de puntaires; al llarg del matí han fet puntes de coixí i també hi ha hagut un esmorzar (Coca amb xocolata, acompanyat de llet amb cafè) i també un sorteig de diversos regals .