28/04/2026
Els concentrats portaven cartells que hi posava «No és un abús, és una violació en grup»; a més, l’Alcaldessa de Castellbell i el Vilar ha llegit un manifest de rebuig.

Text i Fotos : Pere Sánchez

Concentració Manada_1.jpg

Aquest dijous 26 d’abril, Un centenar de persones s’han concentrat davant de l’Ajuntament de Castellbell i el Vilar, com a mostra de rebuig per la sentència injusta en que 5 joves sevillans presumptament van violar en grup a una noia durant els sanfermines del 2016.

Segons el jutge, el delicte que van cometre va ser d’abús sexual enlloc de la de violació en grup, aixó ha fet que hi hagués molta indignació a tot arreu.Concentració Manada_2

Per aixó, a les 7 tarda, s’han fet concentracions davants dels ajuntaments, és el cas de Castellbell i el Vilar, els concentrats portaven cartells que hi posava «No és un abús, és una violació en grup»; a més, l’Alcaldessa de Castellbell i el Vilar ha llegit un manifest de rebuig.

Autor

About The Author

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.