• Hi haurà sessions de ‘pachwork’, de tècniques de pintura, de disseny de bolsos i de transferència d’imatges.
Castellbell i el Vilar dóna la benvinguda al mes d’abril amb una nova edició dels tallers de manualitats: Primavera Creativa. Les sessions començaran aquest dissabte 1 d’abril i continuaran fins a principis de juny, amb una extensa oferta d’activitats que promouen la creativitat i la cohesió entre els veïns i veïnes del municipi. Dissabte, el primer taller consistirà en l’elaboració d’unes roses de roba i una bossa per a la roba interior amb la tècnica del pachwork.
Pintura, imatges i disseny.
Els tallers continuaran el 22 d’abril amb una sessió de tècniques de pintura Chalk Paint, el 6 de maig, amb una sessió de transferència d’imatges en roba i el 20 de maig amb una oferta de transferència d’imatges en fusta. La darrera proposta se centrarà en el disseny i confecció d’un bolso d’estiu el dissabte 3 de juny.
Inscripcions gratuïtes.
Les inscripcions són gratuïtes i només s’ha d’abonar els imports per cobrir el cost del material que s’utilitza en cadascun dels tallers. L’oferta s’adreça al conjunt de la població major de 14 anys, les places són limitades i hi haurà servei de canguratge gratuït. Per a més informació i inscripcions, cal adreçar-se al telèfon 93 834 03 50 o bé al correu electrònic castellbell@diba.cat