Text :Aj Castellbell i el Vilar Foto d’arxiu Laura Novo
- El certamen serà punt d’avituallament de la Marxa del Pelegrí que reunirà més de mig miler de participants al matí
- Prop d’una vintena d’expositors de l’àrea d’influència de Montserrat seran a la fira que vol potenciar el territori

Castellbell i el Vilar treballa amb els darrers detalls de la Fira del Montserratí que se celebrarà diumenge 2 d’abril al nucli de Sant Cristòfol. Prop d’una vintena d’expositors de la zona d’influència del Montserratí seran a Castellbell i el Vilar. El certamen coincidirà amb la Marxa del Pelegrí que reunirà sis-cents participants per completar el tram final del Camí Ignasià. El nucli de Sant Cristòfol serà un dels punts d’avituallament de la caminada amb l’esmorzar per als participants.

Muntanya, gastronomia i danses
La Fira del Montserratí, organitzada a la falda mateix de la muntanya i amb les millores vistes sobre Montserrat, inclourà una oferta variada d’alimentació, artesania, productes de proximitat i ecològics, tèxtil i complements de productors, empreses i serveis de tot l’entorn de Montserrat. En paral·lel, la fira programarà l’actuació de la Colla Bastonera del Montserratí i de l’Esbart Dansaire Santvicentí.
A les onze del matí actuarà farà la Colla Bastonera del Montserratí i a la una del migdia ballarà l’Esbart Dansaire Santvicentí. En matèria gastronòmica, a banda de les parades amb els més diversos productes de proximitat, els assistents també podran tastar-los per dinar als restaurants de l’entorn amb un menú específic del Montserratí.
Castellbell i el Vilar, entre Montserrat i Manresa
L’Ajuntament vol potenciar el seu emplaçament estratègic en aquest tram final del camí entre Montserrat i Manresa, ja que la tradició oral i llegendària del poble manté que Ignasi de Loiola va estar-s’hi una temporada i que, fins i tot, va fer-hi un miracle.
Feu clic per puntuar aquesta publicació