Castellbell i el Vilar no es ni de bon tros Badalona, on allà s’ha restringit tota llibertat als seus ciutadans , Alguna cosa està canviant socialment al nostre poble , el fet que últimament estem veient noves activitats que no ho organitza l’ajuntament si no per gent normal .
La marxa de torxes va ser un èxit com ho va ser la transenyera , ara els geganters volen fer un nou repte aquest molt mes cultural en el que hi col•labora Castellvilarenc , també tinc entès que es vol formar un grup de majorets , el grup de sevillanes assetjant tambe hi ha gent que fa exercicis al Burés , i moltes coses que podria dir .
Recordo fa uns anys quant jo col•laborava a la ràdio , fèiem els “Comunicats de les entitats” , doncs resulta paradòjicament que aquest espai havia de tractar-se de les activitats de les entitats i divulgar-les un cada 15 minuts. Més de una vegada ens vem quedar desbordats perquè en teníem 6 0 8 comunicats que ens era insuficients per passar-ho en una hora i recordo que algú em deia , “De veritat que hi ha tantes activitats o és cosa teva per inflar la cosa ” , ni era cosa meva ni es tractava d’inflar la cosa, només que aquell any hi va haver més activitats i curiosament al mateix temps que tancaven les dues fabriques de Can Burés ( aquells anys hi havien 32 entitats culturals la mitat de les quals ni estaven oficialment constituides ) .
Com deia en Joan Masats , el poble mai s’ha avorrit al contrari es la gent que ho manté ben viu i si no fos per aquesta gent ara no tindríem entitats ni seriem tant lliures .Les crisis fa que la fent amb la seva angoixa vulgui participar a les entitats , ens al contrari que abans on alguns es cansaven per allò de compromisos familiars i dels amics,
Avui tenim la sort de veure com Castellbell i el Vilar està més despert que mai socialment . tot i que algú digui que va a la deriva , pot ser econòmicament que és un altra paner . per tant vivim en un poble de llibertat i de ganes de fer coses . tant de bo això segueixi així durant molt i molt de temps .