Castellbell i el Vilar ha viscut un di històric aquest diumenge 29 de juliol , a les nou del matí començaven a arribar vens aspectants per veure la hissada de la estelada més gran del Bages que s’ha hissat al pont vell , un dels llocs més emblemàtics i històrics del municipi que ha estat testimoni dels fets d’avui .
ANC , l’encarregada de fer aquest acte per tots els municipis catalans i que tancarà amb una manifestació a Barcelona el proper 11 de setembre per demanar l’estat propi .
Per realitzar aquesta tasca de la Hissada de l’estelada gran al pont vell , ha calgut molta paciència i molta estona , algunes persones inmortalitzaven amb les seves càmeres de fotos per guardar-les de record des del pont nou o be des del camí de l’ermita de Sant Vicenç de Castellbell .
Faltaven 10 minuts per a les 10 del matí , la bandera ha quedat parcialment hissada , ja que per la seva gran longitud , s’ha evitat que es mulles al riu , tot i així la imatge era espectacular amb molts aplaudiments i el cant del segadors .
Seguidament han continuat a peu fins al borràs , concretament al camp municipal on l’han hissat sobre el mateix terreny de joc , també s’ha immortalitza’t des del Vilar.
![]() |
Hissada de l´Estelada Més Gran A castellbell i el Vilar 29 Juliol 2012 |