Sant Vicenç de Castellet ja respira ambient de Festa Major. Avui es donarà el tret de sortida a un programa d’actes complet amb una trentena de propostes per a tots els públics. Els actes començaran amb dos atractius principals. El primer serà el pregó de Festa Major a partir de les 10 de la nit a càrrec de l’Associació del Ball Popular de Gitanes i el segon plat fort arribarà una hora més tard amb la Nit de Foc a la plaça de l’Onze de Setembre amb la participació de bestiari, tabalers i grallers de Sant Vicenç.
Dissabte, activitats lúdiques
Durant tota la jornada de dissabte se celebraran partits d’esquaix i competicions de natació. També hi haurà una trobada de mòduls i ball amb Joan Altarriba a l’Esplai d’Avis. Al vespre serà el torn per al VIIIè Festival de Dansa i a la nit hi haurà el concert de Festa Major amb l’Orquestra Gerunda a la plaça de l’Onze de Setembre.
Cursa Anbaso 2011 i Trobada de Gegants
Diumenge estarà marcat per la celebració de la Cursa Anbaso 2011 que sortirà des del Camp de Futbol a les 11 del matí. La Festa Major ha programat els tradicionals concursos de pesca i a les 10 se celebrarà la 15a Trobada de Puntaires. Abans del migdia començarà la XXVIIa Trobada de Gegants i tot seguit es farà la cercavila. A la tarda hi haurà breakdance i espectacle infantil. Les actuacions de sardanes, sevillanes i l’espectacle de la Serenata de la Societat Corall l’Estrella continuaran fins a la nit. Finalment, dilluns hi haurà una festa aquàtica a la piscina municipal i a la tarda s’ha programat un ‘Aigua Park’ a la plaça Onze de Setembre. Els actes es tancaran a les 10 de la nit amb la cantada d’havaneres a càrrec del grup Mestra d’Aixa.
Tot i que la Festa Major s’acabarà aquest dilluns, l’Ajuntament ha programat més actes lúdics que continuaran durant tot el mes de juliol. Podeu consultar tota la programació a la web http://www.santvi.cat