03/02/2023

Comunicat del CDR i Castellbell X la Independència:Nosaltres respectem!

Text: CDR Castellbell i el Vilar

Avui Castellbell i el Vilar s’ha llevat ple de banderes espanyoles i els trinxeraires que les han penjat, han tret tots els llaços grocs que hi havia al poble. Així, mentre arrencaven els llaços que només reclamen llibertat i justícia pels presos polítics, ells han col·locat una “banderita” al monument de Lluís Companys, el president que justament va ser empresonat i assassinat per haver defensat la legalitat republicana i la Generalitat.

El CDR i Castellbell i el Vilar per la Independència, no som com ells: nosaltres respectem tots els sentiments i les més diverses identitats; sempre i quan no amenacin ni intimidin la llibertat de la resta i la majoria de la gent que no pensa com ells. Per més banderes que pengin, des de fa anys a Castellbell i el Vilar hi ha una majoria republicana que guanya totes les eleccions, i la imposició de banderes perpretada aquesta nit i totalment buida de contingut, encara dóna més força i arguments a la nostra causa. Cap drap o bandera dóna de menjar o feina a ningú, però projectes col·lectius com el nostre, sí.

Des del CDR i de Castellbell i el Vilar per la Independència mai hem embrutat, ni arrencat o destruït res i tampoc ho farem ara. Insistim: no som com ells, no ens mou la ràbia ni l’odi, si no la il·lusió de construir un futur millor per a tothom. Per això fem una crida ciutadana a comptar totes les banderes que vegin penjades pel poble i, per cada una d’elles, es donarà un euro a les associacions solidàries de SOS Racisme, de Proactiva Open Arms i de l’Associació Catalana pels Drets Civils, en benefici dels presos polítics. Respondrem la seva imposició amb més solidaritat que mai.

Gràcies per totes les mostres de suport que rebem i disculpeu les molèsties: estem construïnt República!

Feu clic per puntuar aquesta publicació
[Total:% total_count% mitjà:% mitjana%]

Share and Enjoy !

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *