03/06/2023
cheerful young woman screaming into megaphone

Comunicats sobre la Festa de primavera de la Bauma

Us oferim diferents comunicats que ens han enviat sobre la celebració de la Festa de Primavera a La Bauma

Comunicat Ass Amics de l’esglèsia de La Bauma

𝗤𝗨𝗔𝗡 𝗔 𝗟’𝗔𝗝𝗨𝗡𝗧𝗔𝗠𝗘𝗡𝗧 𝗡𝗢 𝗟𝗜 𝗜𝗡𝗧𝗘𝗥𝗘𝗦𝗦𝗔, 𝗡𝗢 𝗘𝗡𝗦 𝗖𝗢𝗡𝗩𝗢𝗖𝗔.
Pel que sembla aquest cap de setmana es fa una festa al barri de La Bauma, organitzada per l’Ajuntament de Castellbell i el Vilar, per celebrar la primavera i aprofitar per fer també, una inauguració.
Nosaltres no sabem res més del que posa al cartell. La nostra Associació no ha estat convocada malgrat estar legalment constituïda, registrada i vinculada directament a la cultura.
Amics Església de La Bauma va néixer amb la idea de fomentar i promoure el voluntariat de la restauració i el manteniment del Patrimoni local, donar suport i col·laborar amb l’Ajuntament de Castellbell i el Vilar per a potenciar la cultura popular i tradicional, vetllar per la conservació del patrimoni cultural material i immaterial i complementar diferents aspectes de l’oferta cultural generada per l’Ajuntament i així es reflecteix als nostres estatuts, dels quals, el consistori en té còpia.

Comunicat Colla Diables Els Resistents

Comunicat dels Diables els Resistents amb referència a l’escrit Amics Església de la Bauma.
(Facebook la seva pagina i al Facebook de Si no ets d’aquest grup no ets de Castellbell…)
Com a president de Diables els Resistents expliquem que juntament amb l’Associació de veïns de la Bauma hem dut a terme la FESTA DE LA PRIMAVERA AL BARRI DE LA BAUMA. Tot l’esdeveniment és sufragat per les dues associacions i l’ajuntament només ens ha facilitat corrent elèctric i ha desallotjat el pàrquing de la Bauma per poder fer l’esdeveniment. En cap cas no ha subvencionat cap altra despesa.
Gegans de Castellbell, Bastoners de Castellbell, Diables els Resistents, Els Galls dels Diables, Casa Flamenca la Deessa, Johnny Danieles i el DJ, vénen sense ànim de lucre (per a qui no ho entengui que no cobren res). Aquestes entitats fan un esforç a favor de la cultura i perquè al nostre poble de Castellbell i el Vilar es puguin fer esdeveniments que tots puguem gaudir, ja tothom hi està convidat.
L’Ajuntament aprofita EL NOSTRE esdeveniment demanant-nos permís, ha inaugurat el Poliesportiu de la Bauma, sent els Diables els Resistents els qui animarem la inauguració (que tampoc cobrem per l’ajuntament).
Pel que fa als qui convidem als nostres esdeveniments, és lògic que convidem a associacions que després ens convidin a nosaltres. (Amics Església de la Bauma han realitzat esdeveniments i en cap cas han comptat amb nosaltres per si volíem participar-hi). Dit això i com és lògic intentem fer activitats amb associacions i gent que sumi i no que reste. En el cas de l’Amics no veig lògic que escalfen les xarxes amb falsa notícia sobre l’ajuntament, crec que el més lògic és despenjar el telèfon i aclareix qualsevol dubte.

AIXÍ NO ÉS FA POBLE.
Salut i Foc.

Resposta Ass Amics de l’esglesia de La Bauma

L’Associació Amics Església de la Bauma, en el comunicat reflecteix que l’Ajuntament com a part de l’organització d’aquesta festa i qui té el poder per convocar les diferents Associacions, no ens ha comunicat invitació a l’acte esmentat.
També cal afegir que:
Des de la nostra Associació, ningú no ha entrat en el tema de qui finança o paga l’acte ni de bon tros, ni ha posat en dubte l’honradesa de les Associacions i persones que col·laboren a la festa.
Moltes gràcies a totes les persones i Associacions del municipi que desinteressadament avui feu aquesta festa al barri de la Bauma i ho dignifiqueu com es mereix.

Feu clic per puntuar aquesta publicació
[Total:% total_count% mitjà:% mitjana%]

Share and Enjoy !