Vilart_cartell
Vols saber més, Entra i llegeix....

Text: Aj. de Castellbell i el Vilar

El taller d’iniciació a la serigrafia que es programa dissabte de la setmana vinent en el marc del festival VILART és a punt de tancar inscripcions. La sessió tindrà lloc al Mas del Puig de 16.30 a 18.30 i anirà a càrrec de David Calle. El creador oferirà un tast sobre la tècnica de la serigrafia, explicant els materials per realitzarà i els participants estamparan una il·lustració d’un artista sobre una superfície de paper. El taller també explicarà les claus per treballar amb productes no tòxics dins el món de l’estampació i la impressió.

Inscripcions

El taller s’emmarca en els actes de la primera edició del Festival VILART, té un preu de cinc euros i les inscripcions s’han de fer a través del correu electrònic festivalvilart@gmail.com

Festival VILART

Dissabte de la setmana vinent els garatges, vestíbuls i cases del nucli del Vilar, de Castellbell i el Vilar, acolliran creacions de cinc artistes. El festival es completarà amb l’actuació de la pianista Clara Peya, la representació teatral de Fuenteovejuna, a càrrec de la companyia Obskené, i la pintada d’un mural per part de l’artista Berni Puig. També hi haurà espai de foodtrucks.

Autor

About The Author

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.