Els fets van passar a la plaça Fius i Palà de la capital del Bages
La Policia Local de Manresa ha detingut aquest dilluns dos homes, de 42 i 27 anys i veïns de la capital del Bages, a qui s’atribueix els presumptes delictes de desobediència i atemptat. En un comunicat, la policia explica que van rebre diverses trucades perquè veïns de la plaça Fius i Palà no podien dormir perquè hi havia gent fent xivarri i donant cops. Els agents van trobar set persones, cinc de les quals, davant la petició dels policies, van marxar del lloc, però els dos detinguts van començar a donar cops al mobiliari urbà i a llençar a terra el contingut de bosses de brossa. Un d’ells va donar una empenta a un agent i l’altre, per evitar la detenció del seu company, va llançar una bossa a la policia, però també va quedar detingut.
Els dos homes compten amb nombrosos antecedents policials i penals.
