Castanyada

Foto . Amics del Burés.

Un any més , “ els amics del Burés “ van organitzar la tradicional castanyada que es va fer a la plaça Lluis Companys de Castellbell i el Vilar . Els organitzadors van començar a coure les castanyes a primeres hores del vespre. Als volts de 2/4 de 10 de la nit la plaça començava a omplir-se de gent per poder tastar Castanyes, Moniatos, galetes i pastes a més de refrescos i un còctel de cava,

Un parell d´inflables va ser la diversió dels mes petits que van gaudir al màxim tot i el fred que hi feia.

Autor

About The Author

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.