El primer equip s’imposa al Navàs amb un doblet de Berni, mentre que el filial empata a Sant Cugat amb un hat-trick de Zakinho.
El Centre d’Esports Castellbell i el Vilar ha tancat l’any 2024 amb resultats diversos. El primer equip va aconseguir una valuosa victòria a domicili contra el C.E. Navàs per 1-2, amb una actuació destacada de Berni, autor dels dos gols del Castellbell.
El partit, disputat aquest passat dissabte 21 de desembre al camp municipal de Navàs, va estar marcat per la tensió i les targetes. L’àrbitre, el Sr. Alejandro Fernández García, va mostrar fins a 10 targetes grogues als jugadors locals, una de les quals va acabar en expulsió per doble amonestació. Pel Castellbell, Brian i el tècnic Marcos Pujante van veure la targeta groga, aquest últim en dues ocasions, fet que el deixarà fora de la banqueta a l’inici del 2025.
Malgrat la duresa del partit, el Castellbell va aconseguir imposar-se gràcies a l’efectivitat de Berni, que va obrir el marcador al primer temps i va sentenciar el partit de penal als minuts finals, després que el Navàs hagués aconseguit empatar al minut 61 amb un gol de Mohamed Ghana.
Pel que fa al filial del CE Castellbell, va tancar l’any amb un empat a 3 al camp de la Penya Blaugrana de Sant Cugat del Vallès. Zakinho va ser el protagonista del partit amb un hat-trick, però un gol en pròpia porta d’Eric Nadal i un doblet d’Hugo Giner van impedir la victòria dels castellvilarencs.
