Dijous Grass Centre Amistat 2026

L’antiga Biblioteca del Borràs ha tornat a ser l’escenari d’una de les tradicions més arrelades de Castellbell i el Vilar: el berenar de Dijous Llarder organitzat pel Centre d’Amistat. Com ja és habitual en aquesta associació de dones, la celebració s’ha avançat un dia per fer-la coincidir amb la seva jornada habitual d’activitats dels dimecres.

Les associades han gaudit d’una tarda de convivència amb el clàssic entrepà de botifarra i diverses varietats de truita, els productes estrella d’aquesta festivitat que marca l’inici del Carnaval. L’ambient festiu i la bona participació han confirmat, un any més, la vitalitat d’aquesta entitat al municipi.

El punt culminant de la celebració ha estat el ja esperat concurs de truites, on s’ha posat a prova el talent culinari de les participants. Enguany, el palmarès ha quedat de la següent manera:

  • Premi a la truita millor decorada: Felisa Sanjuan, per la seva originalitat i presentació.
  • Premi a la millor truita per gust: Cloti Huesa, que ha captivat el paladar del jurat.

Autor

About The Author