El diputat d´ERC a Madrid joan Tardà durant la xerrada a castellbell i el Vilar .
Aquest divendres al vespre es va fer a Castellbell i el Vilat l’acte de presentació de la candidatura d’Esquerra per a les properes eleccions municipals. La Sala de Plens de l’Ajuntament va quedar petita davant de l’expectació que havia aixecat tant la candidatura en si com la xerrada posterior, a càrrec del diputat per ERC a Madrid Joan Tardà.
En aquest temps de crisi, esquerra reupublicana de Castellbell i el Vilar és capaç de presentar una llista de persones significades del poble, amb experiència en àmbits tan diversos com l’educació, l’administració pública, l’empresa privada, l’educació ambiental, el sindical, els serveis socials, la gestió o la cooperació internacional. Un equip encapçalat per Albert Mulero, que n’ha estat l’aglutinador, i que obre unes expectatives a Esquerra a
Castellbell i el Vilar com no havia tingut mai en la seva història.
A l’acte també hi va intervenir Ramon Rubira, en representació dels independents que s’han sumat al projecte, tot recordant que la majoria
d’ells mai havien estat a cap projecte polític, però que enguany és necessari, i que els valors republicans com la justícia social, la defensa de la qualitat de l’escola pública i catalana, la igualtat d’oportunitats, la cultura de l’esforç, etc, no els fan cap nosa. Ans el contrari.
L’acte es va cloure amb una interessant xerrada del diputat a les Corts Joan Tardà, que va fer unes reflexions sobre els temps de crisi que vivim i va oferir algunes claus per saber interpretar-la. Tardà va insistir en el fet que uns 20.000 milions d’euros de Catalunya se’n van
cada any a Madrid i que l’objectiu del sobiranisme s’hauria d’anar estenent per totes les forces polítiques catalanistes des de la cohesió social. Així mateix, va remarcar que Esquerra té gairebé 150 alcaldes i uns 1.500 regidors i que, malgrat això, cap d’ells no ha estat imputat en cap causa de corrupció, la qual cosa garanteix que totes les llistes d’Esquerra són una garantia de rigor, transparència i honestedat.”
La llista ERC -AM per les Municipas a Castellbell i el Vilar estarà formada per les següents persones :
1 Albert Mulero ( ERC-AM)
2 Joan Vilarnau ( IND )
3 Maria Masats ( IND )
4 Agustí Soler ( ERC-AM )
5 Conxita Enrich (IND )
6 Ramon Rubira Teran ( IND )
7 Esmeralda Albuixech (IND )
8 Carmen Pozo (IND)
9 Lourdes Sánchez ( IND )
10 Ramon Fondevila ( ERC )
11 Ernest Sunyol ( IND )
Suplents
Joan Frontera
Maricel Puig
Sergi Llobera
Helena Martínez
Manolí Guerra
Sergi Gotarra
Miquel Palau