El passsat 11 de desembre, s’inaugurava el tradicional pessebre monumental de Castellbell I el Vilar que, després de dos anys amb restriccions ,ha tornat a la normalitat i ha rebut més gent .
Com ja us vam informar fa unes setmanes, les visites no només s’han concentrat en els dies que es podia visitar,principalment els caps de setmana, sinó que també n’hi ha hagut dies en les que alguns grups petits ho han pogut veure fora de l’horari habitual.
El Centre Geriàtric del Bages meravellats.

Foto: Centre Geriàtric del Bages
Sense anar més lluny, dijous passat 18 de gener, els avis de la residència Centre Geriàtric del Bages a Castellbell i el Vilar, van gaudir de la visita al pessebre i van quedar molt meravellats.
El pessebre monumental de Castellbell I el Vilar ha estat dedicat enguany a un poble imaginari costaner català amb les seves cases blanques i la seva costa.