04/12/2023

Moment del Traspas de Poders testimonial amb el cuadre del fundador del diari Foto ” El Brogit ”

Aquest diumenge al migdia , s´ha celebrat l’Assemblea extraordinària del Col•lectiu “ El Brogit “ periòdic informatiu de Castellbell i el Vilar , en la que com a novetat s´ha produït el canvi a la presidència de l´entitat que després de 13 anys en el càrrec l´ha dut la Sra. Rosa Gordi i que ha partir d´ara serà gestionat per la nostra companya Elisabeth Camparola .
Rosa Gordi s´ha acomiadat amb un discurs gairebé emotiu recordant les dificultat que tenia el diari quant ella va succeir al seu creador en Joan Masats , també ha recordat a aquelles persones que en un moment o altre han col•laborat bé perquè no hi estan entre nosaltres i altres per diversos motius .
Després de l’Assemblea , hi ha hagut un dinar de germanor que es fa anualment després de festes de nadal , que ha estat molt bé , ja que entre tots han explicat les seves particulars vivències .

Feu clic per puntuar aquesta publicació
[Total:% total_count% mitjà:% mitjana%]

Share and Enjoy !

Shares

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

A %d bloguers els agrada això: