Els dies 10, 11 i 12 de març, puja al Mirador de La Bauma a les 18 h i viu un espectacle natural fascinant: el sol travessant la foradada de la muntanya de Montserrat.
Un moment màgic per gaudir en família o amb amics:
Observa com els raigs del sol s’alineen perfectament amb la foradada, creant un joc de llums i ombres únic. Un espectacle que et deixarà sense paraules.
Organitzat per AMICS ESGLÉSIA DE LA BAUMA:
No et perdis aquesta oportunitat única de gaudir d’un dels espectacles naturals més impressionants de Catalunya.
Com accedir-hi
Per accedir al mirador de la Bauma i contemplar la bellesa del seu entorn i el seu gronxador, cal anar des del pont de l’antic cremallera a Montserrat (declarat bcil) , situat al carrer Riera Núm. 1,heu d’agafar el camí de terra que hi ha a l’esquerra i seguir tot recte fins a accedir a l’Antic camí del Cremallera de Montserrat. Veureu que hi ha un mur de contenció de pedra i unes escales amb una banderola indicant el camí cap al mirador.
És una ruta senzilla i curta, 1 km aprox., amb unes vistes espectaculars. S’hi pot accedir des de diverses parts, aquesta és la més curteta.
Per aparcar, dir-vos que hi ha un pàrquing just al costat de l’Església de la Sagrada Família de La Bauma. Una església molt peculiar obra d’Alexandre Soler i March. Actualment està rehabilitant-se, és preciosa també.
