150 persones van participar en la ruta d’esglésies romàniques de St Cristòfol i Marganell
Ahir dijous 21 de març, l’Ajuntament de Castellbell i el Vilar va organitzar la marxa nòrdica per a gent gran, que va comptar amb una participació de 150 persones. Els participants van provenir de diversos municipis, com Teià, Esplugues de Llobregat, Vilanova del Vallès i Castellbell i el Vilar.
La caminada es va realitzar per la ruta d’esglésies romàniques de St. Cristòfol i Marganell, que va permetre als participants gaudir del paisatge i del patrimoni cultural del municipi.
Al finalitzar la caminada, es va celebrar un dinar de germanor amb ballaruca inclosa, que va ser l’ocasió ideal per a tots els participants per a compartir experiències i fer noves amistats.

La marxa nòrdica és una activitat física molt beneficiosa per a la gent gran, ja que ajuda a millorar la condició física, la coordinació i l’equilibri. A més, és una activitat social que permet a les persones relacionar-se i fer noves amistats.
