L’afer del metge que molts usuaris del CAP Emili Viudes de Castellbell i el Vilar i a altres caps de l’Àrea Bàsica de Salut Montserrat amb seu a Monistrol de Montserrat té un nou capítol, sense que es visualitzi cap solució.
Aquest afer, ja fa mesos que durava, fins que les XX SS va fer esclatar-lo, fa poques setmanes, el metge ara, ja no exerceix ,per estar de baixa.
Dimecres 17 de maig hi va haver ple extraordinari, l’oposició va formular una pregunta a l’alcaldessa Montserrat Badia sobre aquest afer que era la següent: Els últims anys, com s’ha tractat els fets de les denúncies respecte d’un metge del CAP, per part de l’Ajuntament?
Badia, va respondre que des del 2021 que mantenen reunions amb salut, el passat 5 de maig, van rebre una resposta en la qual ells respondran de manera individual a tots els afectats, de totes les maneres són reticents a obrir un expedient al metge, si bé, però, matisen, que falten metges per substituir-lo i això, passa a tots els CAPS de la Catalunya Central .
Aquesta pregunta i resposta l’ha fet el candidat de Sumem per Castellbell a un grup de Facebook, a una pregunta formulada pel company Pere Sánchez adreçada als dos caps de llista que es presenten a les municipals, sobre aquest afer.
Montserrat Badia ja havia respost una hora abans d’una manera semblant ,si bé, però , diu que aviat una reunió informativa i hi haurà un reforç amb una 4a infermera que atendrà a malalts crònics i alliberar espai a l’atenció medica.
També diu que Salut pròximament enviarà un comunicat a mitjans com el nostre i també al El Brogit on s’explicarà quines actuacions faran.