El FS Castellbell i el Vilar i el CE Futsal Vicentí de Sant Vicenç de Castellet han anunciat avui una afiliació que promet enfortir el futbol sala al Bages sud. Aquesta unió estratègica permetrà als dos clubs compartir recursos, jugadors i coneixements, amb l’objectiu de créixer i competir a un nivell més alt.
La unió oferirà una sèrie de beneficis per a ambdós clubs. Els jugadors del Vicentí que acaben la seva etapa de formació tindran ara l’oportunitat de jugar en categories més exigents i desenvolupar tot el seu potencial al FS Castellbell. A més, la unió permetrà als dos clubs compartir recursos i coneixements, cosa que beneficiarà tant els jugadors com els entrenadors.
Els clubs s’han compromès a mantenir tots els jugadors sèniors actuals i a donar suport a tots aquells que vulguin formar part d’aquest nou projecte. A més, la pista del pavelló de Sant Vicenç de Castellet serà la base principal de l’activitat, ja que el poliesportiu de Castellbell i el Vilar no està en condicions òptimes per jugar a la categoria pertinent.
