La pel·lícula ‘Holland’, protagonitzada per Nicole Kidman, Matthew Macfadyen i Gael García Bernal arriba el 27 de març a Prime Video. Es tracta d’un thriller en el qual Kidman interpreta una professora amb una vida aparentment perfecta juntament amb el seu marit, un respectat membre de la comunitat, i el seu fill a Holland. Tot això es desmorona quan la protagonista comença a sospitar, juntament amb el seu company de feina, que res és allò que sembla.
La plataforma incorpora el mateix dia la tercera temporada de ‘Bosch: Legacy’ i l’endemà, el 28 de març, arribarà la sèrie ‘Punto Nemo’, sobre una expedició oceanogràfica.
Temporada final de ‘Total control’ a Filmin
L’1 d’abril arriba a Filmin la temporada final de la sèrie ‘Total control’, un thriller polític que compta amb les actrius Deborah Mailman i Rachel Griffiths. Han passat dotze anys des del moment en què l’Alex Irving va designar a Paul Murphy com a primer ministre aborigen d’Austràlia. Des de llavors el govern ha superat una pandèmia mundial i l’onada d’opinió pública en contra de la situació originada.
Max incorpora la sèrie francesa ‘Reformed’
‘Reformed’ se centra en la vida de la Léa, una jove de 28 anys i una de les poques dones rabines de França, que ha de trobar resposta a les grans preguntes de les persones i servir-los de guia, mentre es debat amb ella mateixa els fonaments de l’amor, la família i el sentit de l’existència. La sèrie arriba el 28 de març a Max.
D’altra banda, el dilluns 31 de març s’estrena ‘Diamantes&Limones’, un nou especial de la popular univers d’’Hora de aventuras’.
El thriller d’acció ‘Rescue: HI-Surf’ a Movistar Plus+
Movistar Plus+ estrena aquest 1 d’abril el thriller d’acció ‘Rescue: HI-Surf’. El capità Sonny Jennings (Robbie Magasiva) dirigeix un equip de socorrites que patrullen per la costa nord de Hawai, una de les més perilloses del món i reqüentada per surfistes i banyistes que, sovint, no tenen l’experiència necessària. Aquest també ha de lidiar amb la manca de serveis d’emergències de la zona.
Seth Rogen signa la comèdia ‘The studio’
Apple TV+ estrena aquest dimecres 26 de març la comèdia ‘The studio’, protagonitzada, escrita i dirigida per Seth Rogen. A la producció interpreta en Matt Remick, el recent nomenat cap de Continental Studios. Amb el cinema tradicional intentant mantenir-se viu i rellevant, en Matt i el seu equip lluiten contra les inseguretats, els artistes narcisistes i els grans caps corporatius amb la voluntat de tirar endavant grans pel·lícules.
D’altra banda, coincidint amb el final de la quarta temporada de ‘Mythic quest’, Apple TV+ estrena la nova sèrie antològica ‘Mythic quest: más allá del juego’. El 28 de març arriba ‘Camino a la gloria: World Series 2024’, un nou documental que tindrà tres parts. El mateix dia incorpora ‘Número uno en los créditos’.
‘Manual para señoritas’, s’estrena a Netflix
Netflix estrena aquest divendres 28 de març ‘Manual para señoritas’. Una nova sèrie protagonitzada per Nadia de Santiago, Álvaro Mel, Isa Montalbán i Zoe Bonafonte. La comèdia romàntica s’ambienta a Madrid, l’any 1880, i parla d’Elena Bianda, la dama de companyia més sol·licitada de la ciutat. Ha ajudat més d’una vintena de joves a trobar un bon marit. Però tot canvia quan s’ha d’ocupar de tres germanes.
Prèviament, dimecres 26 de març arriba el thriller ‘Caught’ i dijous 27 de març la sèrie documental ‘Oro y codicia: en busca del tesoro de Fenn’ i la documental dedicada al cantant francès Bertrand Cantat ‘De estrella del rock a asesino’. El mateix 27 de març també s’estrena la segona temporada de la comèdia ‘La supervivencia de una chica con curvas’ i dilluns 31 de març arribarà la sèrie documental ‘Chicas desaparecidas: El asesino en serie de Long Island’
‘Snowpiercer: Rompenieves’ s’acomiada a SkyShowtime

SkyShowtime estrena divendres 28 de març ‘Snowpiercer: Rompenieves’. Ambientada més de set anys després que la Terra s’hagi convertit en zona gelada, Snowpiercer’ segueix les restes de la humanitat, que habiten en un tren de grans dimensions en continu moviment. Classes socials, justícia social i jocs polítics viuen en l’únic indret on hi ha humanitat. Adaptació de la novel·la gràfica homònima.
És la darrera temporada de la sèrie, la quarta, les tres temporades anteriors es poden visualitzar a Netflix.
Alexander y el viaje terrible, horrible, espantoso, horrososo’, a Disney+
Disney+ estrena divendres 28 de març la comèdia familiar ‘Alexander y el viaje terrible, horrible, espantoso, horrososo’ amb Eva Longoria, Jesse García i Cheech Marin. La roadmovie parla de l’Alexander, un nen d’11 anys, i la seva família mexicano-americana que han perdut les arrels i inicien unes vacances a Ciutat de Mèxic. Però tots els plans van malament davant d’un fet inesperat i la família és posada a prova fins que decideixen tornar a casa.
