27/04/2026
La Bauma
'assemblea de socis de l’Associació de Veïns del Barri, per tal de començar una nova etapa amb una "renovada junta" que presidirà a partir d’ara, la baumenca Maria Josep SanJuan

Text i Foto : Pere SànchezIMG_3493

El passat dissabte 10 de desembre, es va celebrar a la Bauma (Castellbell i el Vilar) l’assemblea de socis de l’Associació de Veïns del Barri, per tal de començar una nova etapa amb una “renovada junta” que presidirà a partir d’ara, la baumenca Maria Josep SanJuan.

Es va decidir que les decisions serien preses assambleàriament, per tant la Junta és la que ha de donar la cara pel barri, però les coses s’han de fer en comú i és per aquest motiu, que tenim els col·laboradors com el senyor Joan Valls, l’historiador local, que va tenir el detall de fer un escrit que es publicarà tant al «Castellvilarenc» com a la revista «El Brogit», per tal de comunicar a tots els seus lectors que a La Bauma “segueixin al peu del canó”.

Aquest és l’escrit realitzat per l’historiador, en Joan Valls i Pueyo.

comunicat-nova-junta-desembre-2016

Autor

About The Author

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.