Text i Fotos: Pere Sánchez
Aquest dijous 31 de gener es va fer al centre Cultural Joan Masats, de Castellbell i el Vilar, la presentació de les 17 propostes, per als pressupostos participatius dotats de 50.000 €.
L’acte va començar amb una detallada explicació de les propostes presentades a l’Ajuntament, a càrrec de l’Alcaldessa Montse Badia; a cada proposta, s’explicava les millores que s’han de fer en cas de resultar guanyadora.
A cada assistent se li va entregar un dossier explicatiu, on hi han les 17 propostes presentades, i que des del dia 1 fins al 10 de Febrer, hauran de votar dues d’aquestes i la que resulti guanyadora, serà la que faran en breu les millores.
Per participar, els veïns de Castellbell, han d’anar a l’OAC de l’Ajuntament i han de posar a una papereta, els números de les propostes que escullin; a més, com en una votació, cal dur el DNI, perquè sigui vàlid.