Portada Avisos Guàrdia Municipal
A partir del dia 1 de juny de 2015, els vehicles que no respectin els senyals de prohibició, tant a l'Avinguda Pare Claret com a l'Avinguda Catalunya, seran sancionats econòmicament per l'autoritat
L´ajuntament de Castellbell i el Vilar ,informa que a partir del dia 1 de juny de 2015, els vehicles que no respectin els senyals de prohibició, tant a l’Avinguda Pare Claret com a l’Avinguda Catalunya, seran sancionats econòmicament per l’autoritat competent, d’acord amb el que estableix el RDL 339/1990, de 2 de març, pel qual s’aprova el text articular de la Llei sobre trànsit, circulació de vehicles a motor i seguretat vial.

1 thought on “La Guàrdia Municipal de Castellbell i el Vilar , imposarà sancions als conductors que no respectin les senyalitzacions a l´Avinguda Pare Claret i a l´Avinguda Catalunya”

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.