la casa de la urbanització River Park del Pont de Vilomara

Pla general de la casa de la urbanització River Park del Pont de Vilomara on ha tingut lloc l'homicidi. Imatge del 24 d'abril del 2020. (Horitzontal)

Entra i llegeix.....

Text: Redacció
Foto Portada: Arxiu ACN

La jutge ha acordat presó provisional comunicada i sense fiança per a l’home acusat de matar a una dona, dijous passat, al Pont de Vilomara. L’acusat, de 52 anys, ha comparegut aquest dimarts per videoconferència davant la magistrada del jutjat en funcions de guàrdia de Manresa i s’ha acollit al seu dret a no declarar.

La jutge l’ha acusat d’un presumpte homicidi dolós i, de moment, manté que no es tracta d’un cas de violència masclista.

Els fets van tenir lloc cap a les deu de la nit en un habitatge del carrer Coloms de la urbanització River Park. Quan els agents van arribar al lloc, van trobar a la víctima, de 63 anys, morta, i al presumpte autor amb algunes ferides.

Autor

About The Author

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.