Bibliopiscina
L'activitat va anar a cárrec de "Manelutti", on van fer gaudir a la canalla durant molta estona.

Text: Pere Sánchez
Foto: Salamandra

Bibliopiscina.jpg

Aquest dilluns 26 de juny a la tarda, es va fer a les piscines municipals de Castellbell i el Vilar, la primera activitat de la temporada estiuenca «La Festa de la bibliopiscina»

L’activitat va anar a cárrec de «Manelutti», on van fer gaudir a la canalla durant molta estona.
I és que a part d’un bon bany, també hi ha una bona estona per la diversió i d’això es tracta.

Autor

About The Author

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.