L'activitat va anar a cárrec de "Manelutti", on van fer gaudir a la canalla durant molta estona.
Text: Pere Sánchez
Foto: Salamandra

Aquest dilluns 26 de juny a la tarda, es va fer a les piscines municipals de Castellbell i el Vilar, la primera activitat de la temporada estiuenca «La Festa de la bibliopiscina»
L’activitat va anar a cárrec de «Manelutti», on van fer gaudir a la canalla durant molta estona.
I és que a part d’un bon bany, també hi ha una bona estona per la diversió i d’això es tracta.
