04/12/2023

El segon concert de la 41a edició del Festival Internacional Cant coral Catalunya Centre, que se celebra a Castellbell i el vilar, amb l’actuació de la Polifònica de Puig-reig (la coral Coorganitzadora d’aquest festival) i d’Albert Guinovart, va posar al públic a la butxaca.

Va ser un concert íntegre i sense descans, on el públic va assaborir diferents estils musicals en un concert.Una sardana per començar, concert a piano amb el compositor Albert Guinovart i, finalment, una selecció de musicals més coneguts, que han interpretat la companyia Dagoll Dagom, entre elles Mar i Cel.

Un còctel tan perfecte que el públic que per segon dia, va omplir la platea del Casino Burés, va marxar molt content d’haver gaudit d’un concert tant únic i irrepetible.

Feu clic per puntuar aquesta publicació
[Total:% total_count% mitjà:% mitjana%]

Share and Enjoy !

Shares
A %d bloguers els agrada això: