quart premi Loteria Nadal Patufet

un dels quarts premis del Sorteig Extraordinari de la Loteria de Nadal, el 77768, ha escampat la felicitat a Castellbell i el Vilar aquest diumenge 22 de desembre de 2024. La Llibreria Patufet ha estat l’encarregada de repartir la sort.

La notícia ha corregut com la pólvora per tot el poble, arribant fins i tot al mercat de segona mà que se celebrava a pocs metres de la llibreria per recaptar fons per La Marató de TV3.

En el moment del sorteig, la llibreria romania tancada i la seva propietària, la Guadalupe, es trobava fora. Demà al matí, quan obri la botiga, tindrà més informació, que, per tant, desconeixia a quants els hi ha tocat.

Aquesta no és la primera vegada que la Llibreria Patufet reparteix sort entre els seus clients. Al gener de 2020, va vendre un dècim del número 00948, premiat amb el primer premi de la Loteria Nacional del dijous, valorat en 30.000 euros. I al juny de l’any passat, va repetir la gesta amb un dècim del número 48.500, premiat amb la mateixa quantitat a la Loteria Nacional del dissabte.

Autor

About The Author