L’Església de la sagrada Família de la Bauma a Castellbell i el Vilar, ha recuperat els vitralls amb la col·locació d’uns de nous al mateix lloc on hi havien, els que estaven en mal estat o tapiats. De moment no s’han posat al rosetó, ja que s’ha de restaurar i cop finalitzat aquesta tasca, els posaran, d’aquesta manera hi haurà més llum natural al recinte de què té actualment.
La instal·lació dels nous vitralls, van començar a finals de novembre de l’any passat i va a càrrec de l’empresa Vitralls Bonet, que és la mateixa que ha treballat a la Casa Batlló, la Catedral Santa Maria del Mar o la mateixa Sagrada Família a Barcelona.

A principis de novembre, membres de l’Ajuntament de Castellbell i el Vilar, així com de l’Associació amics de l’església de la Bauma, van visitar aquest conegut taller i van quedar impressionats de com van quedar els vitralls.
Aquests treballs formen part de la segona fase de les obres que es fan a l’esglesia que es van iniciar fa pocs ,mesos i que es van licitar el mes d’abril de l’any passat.
