Text i Fotos: Pere Sánchez. Foto Escena: Twitter Si no t’hagués conegut.
Som a primers de desembre i ja queden tres capítols per finalitzar la sèrie de TV3 «Si no t’hagués conegut» amb guió de Sergi Belbel, i dirigida per Kiko Ruiz Claverol, que està tenint bastant èxit d’audiència els dilluns a la nit. Hi ha gent enganxada en aquesta sèrie que, un cop finalitzat el capítol, molts tenen ganes de veure el següent.
Una de les escenes més icòniques de la sèrie, és un pont on els personatges de la sèrie com Pablo Derqui, Mercè Sampietro o Andrea Ros hi surten en els 8 dels 10 capítols, que es va rodar aquest passat estiu.
L’indret en concret, el coneixen molts castellvilarencs, ja que està situat a Castellbell i el Vilar, on el passat mes de juny es van rodar escenes de la sèrie i és un pont que està ben amagat però està tal com apareix a la sèrie, «una història d’amor, de ciència quàntica i d’universos paral·lels».
Nosaltres ens hem apropat fins a aquest indret i us volem mostrar aquestes fotografies als nostres lectors i també per aquells seguidors de la sèrie que no viuen al poble i que voldran conèixer com és el pont.
