La imatge més insòlita de la trobada gegantera de Castellbell i el vilar i que enguany ha arribat a la 19ena edició, ha estat la gran absència de públic tant en el recorregut com a la sortida i arribada davant de l’ajuntament .
La cercavila ha començat amb puntualitat a les 7 de la tarda amb les colles geganteres:
La seu D’Urgell
Breda
Viserta (Monistrol de Montserrat)
Santpedor
Castellbell i el Vilar (amb l’absència d’última hora de la Colla Gegantera de Lloret de Mar)
Enguany, com a novetat respecte a altres anys, s’ha sortit des de l’Ajuntament, i s’ha fet un recorregut una mica més llarg que altres anys passant pels carrers:
Joaquim Borràs, Sant Geroni, sant Rafael, plaça Dr Escorsell,Bellavista, Avinguda Catalunya, Plaça Barcelona (on s’ha fet una breu parada per avituallament a les colles) carrer Joquim Borràs, i davant Ajuntament.
Un cop allà, s’ha fet les ballades de les colles participants davant les autoritats presents al balcó del consistori. Seguidament els han entregat un record a cada cap de colla participant, que ha consistit en una fotografia dels gegants de Castellbell i el Vilar i una barra de bombons del Xocolater Enric Rovira, conmemoratiu al tricentenari 1714-2014.
La ballada final de les colles geganteres i el sopar de germanor, ha tancat la festa gegantera, fins la de l’any vinent que serà la 20ena Trobada.
VEURE LA GALERIA DE FOTOS CLIQUEU AL ALBUM DE SOTA
![]() |
XIX Trobada gegantera Castellbell i el Vilar 21 juny de 2014 |