Una empresa de senyalització de carreteres ha dut a terme en els darrers dies tasques de repintat dels passos de vianants a l’antiga C-1411a, al seu pas per Castellbell i el Vilar.
L’actuació s’ha realitzat en el tram que comprèn des de la Bauma fins al Burés, amb l’objectiu de millorar l’estat d’aquesta senyalització, que s’havia deteriorat notablement amb el pas del temps.
Durant l’execució dels treballs, la circulació de vehicles es va veure afectada. Els cotxes van haver de circular per un sol carril, un fet que va provocar algunes complicacions, especialment durant les hores punta.
