wp-17840428296975972396993204175273

Aquest migdia 14 de juiol s’ha viscut un rescat  a la muntanya de Montserrat, concretament al terme municipal de Monistrol de Montserrat. Un operatiu  dels Bombers de la Generalita ha hagut d’actuar per evacuar un grup de quatre excursionistes que s’han trobat malament mentre feien ruta per la zona.
L’avís d’alerta s’ha rebut a les 13:27 hores, moment en què s’ha activat immediatament el protocol de rescat. Fins al conegut Camí de les Aigües s’hi ha desplaçat un helicòpter de rescat amb efectius del Grup d’Actuacions Especials (GRAE) dels Bombers. L’equip aeri ha dut a terme una maniobra de precisió per extreure una dona que patia una indisposició i que requeria una ràpida evacuació de la zona de muntanya.
La intervenció, però, no ha acabat aquí. Tres persones més que formaven part del mateix grup de la dona també han començat a trobar-se malament durant el transcurs de l’incident. Per garantir la seva seguretat, una dotació terrestre dels Bombers s’ha desplegat fins al lloc dels fets i evacuar-les.