Tren Rodalies Línia R4 Castellbell i el Vilar

Un robatori de cable entre les estacions de Terrassa i Castellbell i el Vilar està provocant importants demores en el servei de la línia R4 de Rodalies. Segons fonts de la companyia, els trens circulen amb retards que, en alguns casos, superen els 20 minuts.

Tècnics d’Adif s’han desplaçat a la zona per resoldre la incidència al més aviat possible. Les tasques de reparació es mantenen en curs amb l’objectiu de restablir la normalitat en la circulació.

Rodalies de Catalunya recomana als usuaris que consultin els canals d’informació oficials per conèixer l’estat actual del servei i les possibles afectacions.

Autor

About The Author