Fa una setmana , us vam informar a través d´aquest diari del fenomen “ Informer “ que va néixer a una universitat de Barcelona i en pocs dies es va estendre com una taca d´oli per tota la geografia catalana inclòs a Castellbell i el Vilar .
El fet que aquesta pagina a Faceboock era anònima i sense control per part dels administradors , ja que la majoria eren d´universitats i instituts , pels nombrosos insults i assetjament cap als usuaris no anònims , els professors d´aquest centre van actuar de manera més rapida per evitar mals majors.
Per això van demanar informació als mossos d’esquadra per saber que havien de fer , aquest han dit que es un delicte contemplat al codi penal qualsevol insult o assetjament a les persones i per això cal denunciar amb una copia impresa de la conversa .
De moment la majoria d´informers ja han tancat inclòs els del nostre poble , en aquest cas , els professors de l´institut van demanar als alumnes que aturessin aquesta activitat i se’ls va explicar el que pot passar .
L´informer de Castellbell i el vilar en cap moment ha insultat a ningú però mantenia una línia critica i sense fonaments contra qualsevol activitat de l´Ajuntament del municipi .
Fa un any es va crear una pagina web anomenada "Gossip Castellbell "que només va durar 24 hores , es tractava d´una web de xafarderies del poble que va causar molt rebombori entre la gent per certs comentaris o rumors sobre alguns veïns del poble